visit from Spain 3 (teaching how to fly)


To live the Kobenhavn experience you have to do it... my way!You shared with me a piece of my daily life, going to RUC and having lunch in the cantine, cycling everywhere, going out with the bike (crashing 2 lokers in 1 second), and flying. You cannot come to Denmark and don't learn to fly. This is what I taught you. I hope it will be useful to you, now just jump everywhere and you will remember your days in Copenhagen...
And... if you want to live my way, on Sundays you have to go to Christiania jam sessions, and after to La fontaine. The Jazz sounds even more wonderful if I have your company, and if the brazilians are there with their smile and their bellos olhos.
So funny this week. I'm looking forward to see all you again, and to know what the parents of Ramon said when they heard the real story, if Laura's friends were proud of hercause she could ride a bike without falling down, the opinion of Francesc about the green roofs and to talk again about which food is good to go shit.I will miss u a lot!
























































[Per viure la Kobenhavn experience ho heu de fer ... a la meva manera!Vau compartir amb mi un trosset de la meva rutina aquí, anant a Roskilde i dinant a la cantine, anant en bici a tot arreu (i trencant dos candaus en només un segon), i volant. No podíeu vindre a Dinamarca sense aprendre a volar. Ja us en vaig ensenyar i suposo que us serà útil. Ara només heu de saltar a tot arreu i recordareu els vostres diesa Copenhagen...I... si voleu viure a la meva manera ja sabeu que us toca: cada diumenge a Christiania jam session i a la fontaine. El jazz encara sona millor si tinc la vostra companyia i elsbrasilenys, amb els seus somriures i els seus bellos olhos.
Que divertida la setmana! tinc ganes de tornar-vos a veure a tots un altra vegada i saber que van dir els pares del Ramon quan van sentir la història real, si els amics de la Lauraes van sentir orgullosos de saber que havia anat en bici sense caure, l'opinió del Francesc sobre les teulades verdes i per parlar un altre cop sobre què hem de menjar per cagar.Us enyoraré molt! ]






cites del viatge:

1. Pero tu has estat a Göteborg? (by Ramon)
2. Ara que toca? descansar? pues descansem va. (By Núria)
3. osti, ara he de fer una superfície? (By Laura)
4. Les oques van descalces descalces descalces i els anecs també (By Laura, tot el dia)
5. Es una lata, el trabajar, todos los dias te tienes que levantar (By Núria, tot el dia)
6. Don't worry be happy (el Ramon, a una dona que l'havia empenyut a l'autobús)
7. tinc arrítmia (la Laura, pujant les escales)
8. no passis els semàfors en àmbar que a mi m'escapçaran ! (by Laura)
9. vine! ven, ven! vamos ven! (la Núria al meu company de pis)
10. com és que les teulades són verdes? (el misteri encara no resolt)
11. M'apuntaré a anglès (tots, a veure qui ho compleix)
12. vaig a buscar un cul danès (by Ramon)
13. el Ramon és màtrix (by Anna)
14. vaig a grabar la sirenota pq tothom vegi la puta merda que és. (by Ramon)
15.tinc un pet (by Laura)
16. No puc cagar (by Laura i Núria)
17. Dona'm un cigarro a veure si faig cagarro (by Núria)
18. Ei! poseu la música més forta que he de cagar (by Laura)
19. Ei! he cagat! (by Laura)
20. M'he fotut un litro de cafè (by Ramon)
21. Jo crec que demanaré un kebab (by Ramon, el dia abans se n'havia menjat 3)
22. què fas tirant la pela del plàtan a la basura? s'ha de tirar al terra (by Ramon, i això va ser el tema de conversa del dia, i de la setmana)
23. no entenc com pot ser que els cavalls caguin al mig del terra i no a la basura (by Ramon)
24.Arribaré a casa i diré, voleu que us expliqui la història? venga va, porteu una cadira, una cervesa i un paquet de tabaco (by Ramon)
25. No t'agrada el Barça (by Ramon) i la resposta va ser: no, m'agrades tú (el camarer del kebab)
26. a més de maricón, es del madrid i no sap perquè (by Ramon, al camarer del kebab)
27. fot cara de capullo, burro! idiota! (by Ramon, al camarer del kebab)
28. tu quin problema tens? (by Ramon, a la Núria)
29. a mi no em parlis així (by Núria, al Ramon)
30. No t'aguanto (by Ramon, a la Laura)
31. No ets una foca, només estàs una mica fofa. (by Ramon, a la Laura i ui la que es va liar, el Ramon va estar tot el viatge intentant arreglar-ho)
32. Una cosa es que vagis d'independent, i l'altra que siguis un passota total, que sóc tun pare! (el pare del Ramon)
33. quan decideixis deixar de trencar coses m'avises (Jo, a la Nuria)
34. Molt bé Núria, sempre et taques (la Núria, a ella mateixa)
35.Venga Laura, para de menjar (la Laura, a ella mateixa)
36. Si a casa calenteeeeet, oh oh oh! (by Núria)











No comments: